serveis funeraris sant esteve funeraria tanatori defuncio
Atenció 24h: 609 83 66 17
LA NOSTRA HISTÒRIA
La nostra historia es va iniciar cap als anys 50, amb Francisco Gútierrez Cerezo, fuster de professió.
Va èsser el clar exemple de l´evolució d´aquest ofici cap a la fabricació de taüts i amb el pas del temps a la organització i coordinació dels serveis funeraris, adaptan-se als costums i necessitats dels enterraments de cada época.

A l´any 1971, el seu fill Francesc Gutiérrez Almarcha, es va incorporar a l´empresa. El 1986 amb l´empenta i l´actitud per millorar i oferir un servei adient a les necessitats canviants del sector, es va obrir una sala de vetlla als baixos del domicili familiar, mentre s´efectuven les obres de nou Tanatori de Sant Esteve.

A partir d´aquell any en Francesc i la seva esposa Mercè Albanell Galvany van sumar esforços per tirar endavant la que en un futur convertiría en una empresa respectada i valorada per la gent de la comarca.
L´any 1999, Gilbert Gutiérrez Albanell, es converteix en la tercera generació de la familia que s´incorpora al capdavant de la trajectòria de l´empresa. Durant el 2010 realitza els estudis del curs de tanatopràxia de l´IFT (Institut francés de tanatopràxia), i es diploma com a tanatopràctic pel mateix institut.

El nou tanatori s'inaugurà el 5 de març de 1990 i l’empresa es va consolidar com a referent a La Seu d’Urgell i a la comarca de l’Alt Urgell.

L´any 2014, s´inagura a Puigcerdà el nou tanatori Sant Marc, així l´empresa es consolida amb la seva presencia a
l´Alt Urgell i la Cerdanya.
